Kinderen van Emmaüskerk, De Bron en De Hoeksteen voeren een musical op:  Het plakboek van geluk.

Helaas niet ‘live’ vanwege de omstandigheden, maar wel Online te zien. Deze musical staat op 24 dec vanaf 19:00 uur online op www.debronamersfoort.nl/kerkdiensten.html

Korte inhoud: Elk jaar bekijkt de familie Geluk met kerst het familieplakboek, waarin alle geluksmomentjes beschreven staan. Het is een traditie die er helemaal bij hoort. Maar dit jaar is er een probleem: het plakboek is kwijt! Heeft opa het per ongeluk ingeleverd bij de bibliotheek? Als ze merken dat het plakboek echt verdwenen is, besluit de familie om nog snel een nieuw plakboek te maken. Ze gaan op zoek naar geluksmomentjes en vragen anderen om hen daarbij te helpen. Verschillende mooie verhalen worden verzameld en verteld. Ook het kerstverhaal krijgt een plek in het boek, want kerst is het grote geluksmoment voor iedereen. Zo heeft de familie Geluk toch nog een mooi kerstfeest!