Kerk en Keuken

Elke eerste maandag van de maand kunt u mee-eten in de Emmaüskerk. Uw gastvrouw is Hanneke van de Hoek. Zij bereidt het eten met hulp van anderen. Ongeveer 20 – 25 mensen komen hier gezellig met elkaar de maaltijd genieten.

En gezellig is het!

De kosten zijn € 3,00 per persoon. De maaltijd bestaat uit een  hoofdmaaltijd en een toetje.

Contactpersoon: Hanneke van den Hoek, tel. (033) 462 27 35.

Om ongeveer 17.30 uur wordt u ontvangen met een kopje koffie. De tafels worden gedekt en men kan een plekje zoeken. Heerlijke geuren uit de keuken komen u al tegemoet. Tijdens het eten is het een drukte van belang. Lekker eten, praten met andere tafelgenoten en lachen.

Tussen de hoofdmaaltijd en het toetje is er een korte overdenking in de vorm van een verhaal of gedicht.

Bijzonder om mee te maken.

Wilt u ook eens aanschuiven? Van harte welkom.

Eetlijn

Kerk en Keuken is nu onderdeel van de Eetlijn: iedere dag kunt u ergens in het Soesterkwartier gezellig  aanschuiven voor een gezamenlijke maaltijd. Iedere maandag is er  een maaltijd  in de Emmauskerk, verzorgd door verschillende organisaties.

Eetrooster van de maand: