Kerkelijk bureau

Het Kerkelijk Bureau voert de administratie voor alle PGA kerken in Amersfoort. U kunt hier dus terecht voor:
inschrijven van leden, overschrijven, uitschrijven
aanvragen attestatie/ doopbewijs
adreswijzigingen
abonnementen Drieluik
verwerken van de melding van geboorte, doop, belijdenis, huwelijk, echtscheiding en overlijden.

U kunt deze dingen schriftelijk melden, maar u kunt ook persoonlijk langskomen. Het kerkelijk bureau bevindt zich aan de zijkant van de Sint-Joriskerk, boven het kantoor van ‘t Gilde.

U kunt  collectebonnen afhalen op het kerkelijk bureau of bij het kerkelijk bureau bestellen. Hiervoor maakt u het bedrag van uw  keuze over op rekening NL34 INGB 0005 8046 64 t.n.v. Protestantse Gemeente Collectebonnen. Vermeld bij de overschrijving uw naam en adres en de soort bonnen die u wilt ontvangen. De bonnen worden dan thuisgestuurd.

Adres Kerkelijk Bureau:
Groenmarkt 19