We nodigen je uit om (weer eens) het regelmatig bijbellezen op te pakken in de vier weken van Advent. Samen met anderen uit de kwartetkerken. Gewoon thuis, op een moment dat jou schikt. Elke week krijg je een rooster met korte bijbelteksten via de app of de nieuwsbrief. En in de app posten we op maandag en donderdag ook een inspirerend lied, afbeelding of iets anders.

Thema van de lezingen is ‘Vrede op aarde’. Dat kan niet missen met kerst. Het zijn woorden vol hoop, maar ze roepen ook vragen op. Aan de hand van de bijbelteksten gaan we op zoek naar antwoorden. Gaandeweg ontdekken we hoeveel de Bijbel te zeggen heeft over vrede met de mensen om ons heen, over vrede in ons hart en vrede met God. Sta dagelijks een moment stil en laat je inspireren door de bijbelteksten.

Welkom om je gedachten of je inspiratie in de app te delen met anderen, en te reageren op wat zij delen.

Meedoen? Meld je voor de appgroep bij je wijkpredikant. Dan voegen we je toe.

Het rooster vind je ook elke week op de nieuwsbrief, en in z’n geheel op de website van de wijkkerken.