In maart en april 2023 organiseren het gebedsteam van de Adventkerk en het gebedsteam van De Kandelaar in samenwerking met New Wine een cursus gebedsministry.

Bij gebedsministry bid je met twee personen voor een derde persoon in Jezus’ naam in de kracht van de Heilige Geest. Het gaat daarbij niet om de geweldige gebedsvaardigheid van de bidder, maar om God die door de Heilige Geest werkt in het leven van de persoon die om gebed vraagt. “Ministry is zegenen wat God aan het doen is”. Zo breekt iets door van het Koninkrijk van God. Lees ook Lucas 11:13.

De cursus is bedoeld voor wie gebedsministry wil gaan geven, maar ook heel leerzaam voor wie allereerst wil groeien in persoonlijk gebed. De cursus is erop gericht om je te helpen groeien in geloof en vertrouwen, in kennis van en ervaring met deze gebedsvorm.

De avonden bestaan uit een stukje onderwijs, aanbidding en zelf doen natuurlijk! De thema’s van de avonden zijn:

1. De heelheid van Gods Koninkrijk – De bijbelse basis en praktijk van ministry 2. Meebewegen met wat God aan het doen is 3. De hele mens op het oog 4. Vergeving ontvangen en anderen vergeven 5. Terugkomavond – Meewerken met God

Praktische informatie De data zijn:

Wo 15 maart en di 21 maart 2023 in De Kandelaar, Heiligenbergerweg 64
Wo 12 april en wo 19 april 2023 in de Adventkerk, Ringweg Kruiskamp 74
Terugkomavond op 28 juni 2023 in de Adventkerk

Cursusleiding: Ger Joosten en de gebedsteams

19.30 uur Inloop met koffie/thee
19.45-22.00 uur Programma Kosten: 20 euro Materiaal: je ontvangt de eerste avond het cursusboek
Opgeven vóór 7 maart 2023 bij: Hans van der Ploeg, hansvanderploeg@pkn-amersfoort.nl

Zijn er vragen of wilt u meer informatie voelt u zich dan vrij om contact op te nemen met Hans van der Ploeg.

Start met typen en druk op Enter om te zoeken