Dat feestje voor de kinderen die de basisschoolleeftijd hebben gaat dit jaar plaats vinden van vrijdag 10 t/m zondag 12 juni in het Boshuis in Driebergen.
De inschrijving is geopend en de eerste aanmeldingen zijn al binnen !!

Heb jij of je ouders geen mail of uitnodiging ontvangen maar wil jij wel mee ?
Stuur dan even een mail naar jonakampamersfoort@gmail.com dan sturen wij de uitnodiging met alle informatie alsnog toe. Dit mail adres mag jij (of je ouders) ook gebruiken als er vragen zijn. Bellen met onderstaande telefoonnummers mag uiteraard ook. Een vriendje of vriendinnetje mag ook mee.
En,vanuit de meeste kerken gaat er ook leiding mee dus de kinderen hebben meestal wel een bekend gezicht. Uit de Bron gaan bijvoorbeeld Fleur Wildeman en Thirza Slofstra mee, de Hoeksteen zal oa worden vertegenwoordigd door Dominique de Jong en Jonne Odding en vanuit de Emmauskerk gaan oa Jarina Woudenberg en Robin Hardeman mee.

Spelletjes, activiteiten, spelen en ravotten in het bos en heel veel lol dat is Jonakamp! Ga jij ook mee op kamp ??

namens het team,

Martine van Heiningen (06-10693611)

Edwin ten Haken          (06-48081150)