Zaalverhuur

De Emmaüskerk beschikt over een mooie Kerkzaal en een Middenzaal die verhuurd  kunnen worden, als ze niet  in gebruik zijn voor eigen activiteiten.

De Kerkzaal heeft een capaciteit van 250 personen. De Kerkzaal beschikt over een prima akoestiek voor concerten, recitals, kooruitvoeringen, lezingen, vergaderingen en het maken van geluidsopnames. Het Willis kerkorgel is van een goede kwaliteit. Er is een ringleiding, een beamerscherm, een vleugel  en een goede geluidsinstallatie aanwezig. In overleg kan ons  ‘beamteam’ beeld- en geluidsopnames en uitzendingen van goede kwaliteit verzorgen.

Doordat de banken grotendeels vervangen zijn door stoelen is een flexibele opstelling mogelijk.

De Middenzaal biedt ruimte aan maximaal 50 personen en is uitstekend geschikt voor recepties, verjaardagen, voorlichtingsbijeenkomsten en thematische bijeenkomsten. In de Middenzaal is een vast projectiescherm, en  een los scherm is altijd te plaatsen. U kunt tevens gebruik maken van een piano en/of versterkingsapparatuur (microfoons + luidsprekers). Projectie- en statafels zijn eveneens aanwezig.  Beamer en flip-over zijn tegen meerprijs te huur.

Het gehele gebouw is rolstoeltoegankelijk en voorzien van een invalidentoilet. In het gehele gebouw is WiFi aanwezig.

We kunnen voor  koffie, thee en frisdrank zorgen, en er zijn diverse cateringmogelijkheden voor bijvoorbeeld een lunch (cake, broodjes, melk, fruit, soep of een saucijzenbroodje). In overleg kunnen de verschillende mogelijkheden bespreken.

In De Emmaüskerk  kunnen trouwdiensten en uitvaartdiensten worden gehouden. Als u  niet betrokken bent bij een kerkelijke gemeente, of uw kerkelijke gemeente beschikt niet over een eigen gebouw, dan is het mogelijk om gebruik te maken van ons kerkgebouw. In overleg kunnen  we ook afspraken maken over medewerking van onze predikant en organist.

Wij stellen wel altijd als voorwaarde dat uw evenement past binnen het karakter en de sfeer van het gebouw. De verhuurcoördinator beoordeelt bij elke aanvraag voor huur of hiervan naar zijn oordeel sprake zal zijn

Voor informatie over beschikbaarheid of andere vragen over huur kunt u mailen naar zaalbeheer@gmail.com

Noordewierweg 131
3812 DD  Amersfoort